معرفی تولید کنندگان زالو در ایران

معرفی تولید کنندگان زالو در ایران

معرفی تولید کنندگان زالو طبی در ایران به خریداران کمک زیادی کرده تا بهترین نوع آن را تهیه کرده و برای اهداف مد نظر خود استفاده کنند. طبیعتا ارتباط گرفتن با این تولیدی ها به نفع خریداران خواهد بود.
ایران در سال های اخیر توجه ویژه ای به تولید انواع زالوی طبیداشته است. زیرا این موجود طب سنتی کاربرد ویژه داشته و می توان از آن برای درمان بیماری های زیادی استفاده کرد.

معرفی تولید کنندگان زالو در ایران
از این رو بازار تولید و عرضه زالو در ایران رونق یافته و افراد زیادی سعی خود را در رابطه با تولید و فروش آن داشته اند.
به همین دلیل شهرهای زیادی در سراسر کشور وجود داشته که انواع زالوی طبی را از نژاد های مختلف تولید و راهی بازار می کنند.
این مسئله سبب شده خریداران زالو دقت انتخاب بیشتری داشته و محصول شهرهای مختلف را قبل از خرید به خوبی بررسی خواهند کرد.

تولید کنندگان زالو در ایران

در اینجا به بهترین شهرهای تولید کننده زالو در ایران اشاره می شود:
• اصفهان
• کرج
• تهران
• قم
• گیلان
• مازندران
• مشهد
• تبریز
این شهرها هر ساله مقادیر قابل توجهی از بهترین زالو را تولید و راهی بازار می کند.
به این ترتیب در سال های اخیر نیاز به واردات زالو کاهش یافته و مشتریان زیادی به این محصول اهمیت می دهند. لذا انگیزه تولید کننده ها برای تولید بیشتر شده است.

معرفی تولید کنندگان زالو در ایران

برزگترین تولید کننده زالو در کشور

اگر بخواهیم بزرگترین تولید کننده زالو در کشور را نام ببریم، باید به اصفهان اشاره شود. در این شهر تلاش شده تا مراکز تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید و تکثیر زالو فراهم شده و محصولاتی درجه یک را ارائه دهند.
به این ترتیب هدف اصلی فعالیت این مراکز، افزایش میزان تولید و تامین نیاز داخلی از زالوی طبی است. زیرا در حال حاضر بیش از ۲ میلیون قطعه در سال نیاز کشور بوده که بیش از ۵۰ درصد آن وارداتی است.

معرفی تولید کنندگان زالو در ایران

درامد پرورش زالو چقدر است ؟

با توجه به مطلبی که در بازار ذکر شد، می توان بازار زالو رو در ایران بسیار خوب دانست. به همین دلیل به افراد مختلف توصیه می شود که در این حوزه ورود پیدا کرده و با سرمایه ای محدود تولیدات بسیار خوبی را راهی بازار کنند.
از آنجا که در بازار ایران تقاضای زیادی برای خرید زالو وجود دارد، طبیعتا تولید کننده ها می توانند شرایط فروش خوبی را رقم زده و محصول خود را در سراسر کشور توزیع کنند.
از این رو می توان میزان درآمد پرورش زالو را با توجه به هزینه های جاری، بیش از ۱۵۰ درصد دانسته و یکی از حوزه های پر درآمد بشمار می آید.